Zangeres Willeke Alberti heeft op het platform Facebook een actie gedeeld waar behoorlijk wat kritiek op is gekomen.

In de video die zij geplaatst heeft laat de zangeres weten dat zorginstellingen met deze actie een concert van haar kunnen winnen.
Je zou denken een super leuke actie, echter speelt Willeke niet helemaal open kaart want ze vertelt niet dat je eerst 250 euro aan Knorr producten moet aanschaffen.
,,Hallo allemaal”, begint Willeke het filmpje op Facebook. ,,Ik ben Willeke Alberti en ik ben weer gevraagd door Knorr Professional en ik kan niet wachten om weer op te treden voor mensen in zorgcentra die het zo hard nodig hebben. En dit is absoluut géén reclame, want ik meen dit uit de grond van mijn hart.”
De winactie is van de fabrikant Knorr en het Samenzijn. Maar liefst drie zorginstellingen kunnen een concert van de zangeres winnen.
Hoewel Willeke zegt dat het geen reclame is, reageren fans toch teleurgesteld, dit daar je pas kans maakt als je eerst 250 euro aan Knorr-producten moet bestellen.
,,Eerst voor 250 euro aan Knorr-producten kopen en dan pas maak je een kans. Jammer”, reageert een fan die behoorlijk teleurgesteld is.
,,Het leek me heel erg leuk voor het huis waar mijn oom met Alzheimer woont. Ik kook nooit uit pakjes, potjes en zakjes dus het feest gaat niet door. Heel flauwe actie van Knorr, bah.”

Zangeres Willeke Alberti heeft op het platform Facebook een actie gedeeld waar behoorlijk wat kritiek op is gekomen. In de…