Joost Klein heeft geluk door incident op songfestival: ‘het komt goed uit voor hem’
Ondanks het feit dat Joost Klein niet kon optreden tijdens de finale van het Eurovisiesongfestival afgelopen zaterdag, heeft hij toch een aanzienlijke toename in populariteit ervaren.
Zijn liedje “Europapa” is op dit moment het meest gestreamde nummer op Spotify in verschillende landen, terwijl zijn videoclip al meer dan 27 miljoen views op YouTube heeft.
Bovendien is het aantal volgers van Joost op Instagram spectaculair gestegen; hij heeft nu 1,5 miljoen volgers.
De marketingexpert Berend Klumper van ‘Not Selling Liquid’ vertelde aan Editie NL dat, ondanks de ongelukkige omstandigheden, de situatie rondom Klein’s bekendheid voordelig is uitgepakt.
“Joost heeft er ontzettend veel volgers bij gekregen, zijn volgeraantal is meer dan verdubbeld en zijn naam wordt continu genoemd.”
Wie het laatst lacht…
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.